דרוש/ה פקיד/ת לוגיסטיקה לחברה גדולה בתחום מוצרי החשמל והתאורה.
התפקיד כולל: אדמיניסטרציה שוטפת של המחסן, מענה טלפוני, קליטות למלאי, קליטת חשבוניות, קשר רציף עם לקוחות וספקים, טיפול בהחזרות וזיכויים, הוצאת תעודות משלוח.
סריקות ותיוקים של כל מחלקות הסניף
שעות עבודה גמישות – אפשרות למשרה מלאה או חצי משרה.
דרישות:
ידע וניסיון במערכת פריוריטי- יתרון
ניסיון מוכח באדמיניסטרציה
יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
מיקום: ירושלים