התמודדות עם חסמים

בקרב אוכלוסיית המבוגרים עולים מספר חסמים:

גילנות- בשני מישורים: אחד מצד המעסיקים שדוחה אותם עקב גילם ומצד המועמד שמאמץ את הסטריאוטיפ ותופס את עצמו כלא רלוונטי.כחלק מהתהליך שהם עוברים אנו מעניקים להם כלים להגבר עליהן.

חוסר אמון ביכולת להצליח- המועמד לא מספיק מאמין בעצמו וביכולותיו, מה שמוביל לפחות ענין ומעורבות בתהליך. מה גם שהסביבה משדרת שבגיל זה עלינו להשקיע במשפחה הגרעינית, לכן המועמד נדרש לחיזוק האמון ביכולותיו ע"י כלים אימוניים.

אוריינות דיגיטלית נמוכה- טכנופוביה, המועמדים המבוגרים מרגישים זרות למול הטכנולוגיה. מה שמצריך מהם למידה של שפה ומיומנויות. אנו מאפשרים ומעודדים שימוש בכלים טכנולוגים במהלך התהליך בכדי לייצור ביטחון. בנוסף אנו מציעים קורסי אוריינות דיגטלית וסדנאות על כלים דיגיטליים וזאת בהתאם לצורך.

תחושת אי ודאות לגבי יעד תעסוקתי- רבים מהמבוגרים מרגישים שמיצו את עצמם ביחס לתפקידם או שהם נאלצים לחשב מסלול חדש כתוצאה מהשינויים בעולם התעסוקתי. תהליך זה הינו מורכב, לכן ניתן סיוע דרך פגישות ייעוץ פרטניות או בסדנה לכלים למיפוי תעסוקתי.

תחרות-חסם מחשבתי שהתגבר בעקבות משבר הקורונה, המבוגרים חשים שישנה תחרות סמויה בינם לבין עובדים צעירים ושאין להם סיכוי למולם, תפיסה שאינה נכונה ברובה. קיימת תחרות, אך המבוגרים מביאים עמהם יתרונות שנחוצים לתפוקה זו כמו: גמישות, זמינות ויציבות. בל נשכח שהם מגיעים גם עם ניסיון רב שנרכש. התאוששות המשק תלויה בחזרה של כל הקבוצות למעגל העבודה והטרוגניות במקום עבודה מביאה לצמיחה וחיזוק המשק.

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם:

צור קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם.

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

רגע לפני שאתם יוצאים

לא מצאתם משרה שמתאימה לכם?
תנו לנו לחפש לכם את המשרה המתאימה עבורכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

דילוג לתוכן