מציג 10 משרות מתוך 717
1 2 3 72

דרוש/ה עובד/ת לתפקיד אזרח/ית ותיק/ה, לחטיבה מקצועית, רשות המסים-אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין, ירושלים

תיאור התפקיד

סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים:
סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות.
סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים.
סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי.
סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד
דרישות סף:
אזרח שעבר את גיל הפרישה, כהגדרתו בסעיף 3 לחוק גיל פרישה התשס`ד 2004.
אזרח ותיק שהוא גמלאי שירות המדינה ובתנאי שחלפה חצי שנה לפחות ממועד פרישתו משירות המדינה.
השכלה:
12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה בהתאם להצהרת העובד על שנות הלימוד.
ניסיון:
3 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה כפי שמתואר בפירוט המטלות או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.
נתונים רצויים:
ידע ושימוש במערכות ממוחשבות לרבות יישומי OFFICE.
כושר הבעה בכתב ובע`פ ברמה גבוהה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
היקף המשרה
עד 120 שעות בחודש.

אזרח/ית ותיק/ה למחלקת הדרכה בהנהלת בתי המשפט

תיאור התפקיד
סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים:
סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות.
סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים.
סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי.
סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד

דרישות סף: אזרח ותיק כהגדרתו בסעיף 3 לחוק גיל פרישה, התשס`ד-2004, וחוק האזרחים הוותיקים, תש`ן-1989, שהוא גמלאי שירות המדינה, ובתנאי שחלפו לפחות שלושה חודשים ממועד פרישתו משירות המדינה.
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה בהתאם להצהרת העובד על שנות הלימוד. מועמד יוכל להגיש טופס תצהיר (מדף 2317) בדבר עמידתו בתנאי ההשכלה הנדרשים לתפקיד.

ניסיון: 3 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה, כפי שמתואר בפירוט המטלות או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.

כישורים ונתונים רצויים נוספים:
ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל פה.
ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.
שליטה מלאה בתוכנות ה-office – יתרון.
כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים.
דייקנות ויסודיות.

היקף המשרה
היקף העסקתו של אזרח ותיק תהיה עד 120 שעות בחודש, בהתאם לצורכי המשרד ולתקציבו.
מועד משוער לתחילת העסקה: מיידי.
תקופת העסקה: משך העסקה במשרת אזרח ותיק הוא עד שלוש שנים, שניתן להארכה בעוד שנתיים-שלוש שנים נוספות, סה`כ 6 שנים באישור נציבות שירות המדינה. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת אזרח ותיק בשירות המדינה, לרבות תקופות העסקה במשרת אזרח ותיק במשרדי ממשלה אחרים.

30/06/2025

דרוש/ה טכנאי/ת מזגן באיזור השרון!

התפקיד כולל סיוע ותרגול בין בתים, בליווי טכנאי מיזוג אוויר, במטרה לשרת לקוחות ולסייע בשדרוג ותחזוקת מערכות מיזוג.

דרישות התפקיד:
רקע טכני רלוונטי (עדיפות לניסיון במיזוג אוויר)
יכולת תפעול פשוטה והתמצאות באיזור השרון

דרוש רקע טכני
אפשרות ל 3 ימים בשבוע

דרוש/ה עובד/ת אדמינסטרציה לקליניקה טיפולית בירושלים

דרישות:
הבנה כללית במחשבים
יכולות ארגוניות
ידע בתוכנות אופיס (כתיבת מסמכים, בניית טבלאות)
ניסיון קודם בניהול משרד / מזכירות
יעילות, והרבה סבלנות והומור
יכולת התחייבות לעבודה לכמה חודשים.
ניסיון משרדי אירגוני – חובה

חשוב! סדר, מקצועיות ויחסי אנוש מעולים!

אופי המשרה: ארגון מידע ועזרה עם משימות שונות כדי ליעל את התנהלות הקליניקה.

היקף המשרה: חלקית וגמישה
משרה זמנית, עם פוטנציאל לשיתופי פעולה מגוונים והמשך עבודה

מיקום: שכונת בית הכרם, ירושלים

29/06/2025

דרוש/ה נהג/ת רכבת לאתר תיירות בירושלים

התפקיד כולל נהיגה ברכבת תיירותית בשתי משמרות:
– משמרת בוקר: 09:00-13:30
– משמרת צהריים: 13:30 ועד סגירה (משתנה לפי עונות)

דרישות חובה:
– רישיון נהיגה D

– אחריות, שירותיות ויכולת עבודה עם קהל

העבודה בימים א`-ו`
ללא עבודה בשבתות ובחול המועד

דרוש/ה מנהל.ת פרויקטים בתחום התשתיות וה-IT

תיאור המשרה:
הובלת פרויקטי IT מורכבים מקצה לקצה
אחריות לתכנון, יישום ובקרה של תכולות IT בהתאם לארכיטקטורה ולדרישות הפרויקט
ניהול מטריציוני של צוותי System, Networking, Cyber ו-DevOps
עבודה צמודה עם בעלי עניין, צוותי פיתוח והנהלות פרויקט
כתיבת מסמכים הנדסיים והובלת תהליכים פורמליים בארגון
הובלה של מספר פרויקטים במקביל – תוך שמירה על איכות, לו`ז ויעדים

דרישות המשרה:
ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול פרויקטי IT
ניסיון משמעותי בניהול מטריציוני של צוותים טכנולוגיים
הבנה מעמיקה בתחומי IT: System, Networking, Cyber, DevOps
ניסיון עם סביבות On-Prem ו-Cloud
יכולת עבודה עצמאית, למידה מהירה ופתרון בעיות
ניסיון בניהול פרויקטים מרובי ממשקים ובעלי רמת חשיבות גבוהה
יתרון: רקע בתוכנה, תואר ראשון, הסמכות רלוונטיות

29/06/2025

דרוש/ה אנליסט.ית אבטחת מידע

תיאור המשרה:
עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות על מערכות הגנת סייבר מתקדמות בשוק במטרה להגן על הארגון ממתקפות סייבר משמעותיות.
התפקיד כולל ניטור וחקירה תוך ניתוח תרחישי תקיפה לעומק והבנת טכניקות התקיפה המתקדמות ביותר.
הובלת תהליכים קריטיים כמו צייד (Threat Hunting), כתיבת חוקה להגנה, וחקירה דיגיטלית.
עבודה משותפת עם צוותים שונים ותשתמשו במערכות ייעודיות על מנת לאתר, לנתח ולעצור איומים דיגיטליים במהירות וביעילות.

דרישות המשרה:
תואר ראשון במדעי המחשב, הנדסת תוכנה או מערכות מידע.
ניסיון של שנתיים לפחות באבטחת מידע עם התמחות בתחקור וניתוח אירועי סייבר.
היכרות מעמיקה וניסיון מעשי עם מערכות אבטחת מידע כגון: Firewall, IPS, WAF, NAC, AV.
ניסיון של שנתיים לפחות בתפעול מערכות לקליטת לוגים כמו ELASTIC ו-SPLUNK, ויכולת לבצע Threat Hunting.
יתרון לניסיון של שנה בניהול אירועי סייבר ותקיפות מחשב – זו ההזדמנות שלכם להפגין את יכולות ההובלה שלכם!

25/06/2025

דרושה מזכירה לשלוחת ארנונה הצעירה

משרה בשעות הבוקר

תפקיד משמעותי הכולל
ניהול והובלת המשרד
מתן שירות פרונטלי לתושבים
טיפול בפניות
ניהול יומנים
ותיאום מול גורמים שונים.

נדרשים יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ויכולת ארגון.
שעות העבודה: ימים א`-ה`, 8:00–15:00

25/06/2025

דרוש/ה צבעי תעשייה לעבודות בסיסיות – קריית ביאליק

לחברה תעשייתית בקריית ביאליק דרוש/ה צבעי/ת תעשייה לביצוע עבודות פשוטות.

דרישות התפקיד:
– ניסיון קודם בליטוש ועבודה עם ספריי צבע קרי
– נכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך
– מגורים באזור קריית ביאליק והסביבה

שכר: 37 ₪ לשעה

הזדמנות להשתלב בסביבת עבודה מקצועית ויציבה.

לחברה תעשייתית דרוש/ה עובד/ת למשרה אדמינסטרטיבית מגוונת

תיאור התפקיד:
עזרה למחלקת הנהלת חשבונות
עבודות משרדיות,
שליחויות וטיפול שוטף ברכבי החברה.

דרישות התפקיד:
– רישיון נהיגה – חובה
– גיל 30 ומעלה (עקב מגבלות ביטוח)
– השכלה בהנהלת חשבונות – ניתן גם ללא ניסיון (הכשרה תינתן במקום)
– יחסי אנוש טובים, סדר וארגון
– נכונות לשעות נוספות במידת הצורך

שכר התחלתי: 37 ₪ לשעה

התפקיד כולל:
– סיוע להנהלת חשבונות
– הזמנת חומרי גלם
– תפעול שליחויות, קניות, דואר ובנקים
– טיפול ברכבי החברה

משרה מלאה, בסביבת עבודה דינמית ומגוונת.

מציג 10 משרות מתוך 717
1 2 3 72

צור קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם.

דילוג לתוכן