למשרד העבודה דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה ללשכה המשפטית, תל אביב
תיאור התפקיד
סיוע בעבודה המינהלית בהתאם לצרכי היחידה ולהנחיות הממונה ובכלל זה:
– סיוע במילוי טפסים ובמטלות מזכירות וארכיב
– סיוע בקבלת קהל, רישום לפעילויות, מענה לפניות ציבור
– סיוע לצוותים רפואיים ובעבודה האדמיניסטרטיבית
– סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם
– ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה
דרישות התפקיד
דרישות סף:
– אזרח/ית שעבר/ה את גיל הפרישה, כהגדרתו בסעיף 3 לחוק גיל פרישה התשס`ד-2004.
– אזרח ותיק שהוא גמלאי שירות המדינה ובתנאי שחלפה חצי שנה לפחות ממועד פרישתו משירות המדינה.
השכלה:
– 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
ניסיון:
– ניסיון של שנתיים לפחות בתחום העיסוק של המשרה כפי שמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.
כישורים ונתונים רצויים נוספים:
– ידע ושימוש במערכות ממוחשבות לרבות Word, office ו-Excel.
– כושר הבעה בכתב ובע`פ ברמה גבוהה.
– יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
– כושר ארגון ותכנון.
היקף המשרה: עד 120 שעות בחודש
מועד אחרון להגשת מועמדות: 14/11/2024
מיקום: תל אביב