מזכיר/ה

דרושה מזכירה לשלוחת ארנונה הצעירה משרה בשעות הבוקר תפקיד משמעותי הכולל ניהול והובלת המשרד מתן שירות פרונטלי לתושבים טיפול בפניות ניהול יומנים ותיאום מול גורמים שונים. נדרשים יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ויכולת ארגון. שעות העבודה: ימים א`-ה`, 8:00–15:00

עובד/ת אדמינסטרציה

ליחידת הניהול דרוש/ה אזרח/ית ותיק/ה (מנהלה – פרקליטות המדינה) תיאור התפקיד סיוע בעבודת המנהלה של היחידה, ובכלל זה: סיוע בתיאום פגישות/ועדות/כנסים ומתן מענה לפונים. ניתוב חומרים ומסמכים המגיעים וביצוע מעקב ובקרה אחר המשימות ויישום ההחלטות. סיוע ברישום פרוטוקולים של ישיבות, הגהתם והפצתם לגורמים הרלוונטיים. עבודה מול ממשקים רבים וגורמי פנים וחוץ בתחומי העיסוק. ביצוע מטלות […]

מדריך/ה

מדריכ/ה לשהות ארוך בחינוך המיוחד – אשקלון לצהרון בביה`ס לחינוך מיוחד דרוש/ה מדריכ/ה עם לב גדול. שעות עבודה: א`-ה` בין 14:00-17:00. התפקיד כולל החזקת קבוצות וסיוע אישי פיזי – חלק מהותי מהעבודה. משרה חלקית, מתאימה גם כהשלמה.

מדריך/ה

דרושים/ות מדריכים/ות לתוכנית ייחודית במוזיאון ישראל לתוכנית ייחודית במוזיאון ישראל `מלבב` מגייסת מדריכים/ות למטופלים המתמודדים עם דמנציה. אם יש לכם/ן לב גדול, סבלנות, רגישות, ויכולת להוביל שיח מכיל ומשמעותי – זה המקום בשבילכם. רקע בהדרכה / טיפול / חינוך – יתרון העבודה בשעות הבוקר – ניתן להשתלב במשרה של 3 ימים בשבוע או יותר.

עובד/ת אדמינסטרציה

למשרד התרבות והספורט דרוש/ה אזרח/ית ותיק/ה למנהל הספורט תיאור תפקיד: סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים: סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות. סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים. סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי. סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם ביצוע מטלות […]

מנהל/ת תחום

לטיפות החלב העירוניות דרוש/ה מנהל/ת תחום לתכנון ומעקב לוגיסטי תיאור התפקיד: 1. תכנון רכש, ניהול מלאי ומעקב מלאי של ציוד רפואי מתכלה וציוד קבע שאינו מתכלה 2. ניהול, מעקב ובקרה של אחזקה שוטפת ושיפוצים בתחנות טיפות חלב. 3. תכנון ומעקב אחרי ביצוע הובלות ריהוט ופינוי בלאי מהתחנות 4. תיווך מענה מיידי במצבי חירום (מחסור בציוד/חיסונים/תקלות […]

עובד/ת אדמינסטרציה- רשות האוכלוסין משרד הפנים

דרוש/ה אזרח/ית ותיק/ה (רכש, נכסים ולוגיסטיקה) מקום עבודה: ירושלים. תחילת עבודה: במיידי ובכפוף לסיום הליכי קליטה ואישור בטחוני. יחידה: רכש נכסים ולוגיסטיקה. תאור העיסוק: סיוע בעבודה המינהלית בהתאם לצרכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים: סיוע במילוי טפסים ובמטלות מזכירות וארכיב; סיוע בקבלת קהל, רישום לפעילויות, מענה לפניות ציבור ובעבודה אדמיניסטרטיבית; סיוע לצוותים […]

עובד/ת אדמינסטרציה- למשרד הפנים

אזרח ותיק לאגף בכיר ניהול ההון האנושי ברשומ`ק מיקום: ירושלים סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים: סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות. סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים. סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי. סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם. ביצוע מטלות […]

עובד/ת אדמיניסטרציה

דרוש/ה למחלקת גביה התפקיד כולל: גביית כספים, מעקב אחר תשלומים, הזנת התחייבויות של כל קופות החולים במערכת של כל קופה ואדמיניסטרציה שוטפת. השתלבות בצוות ותיק ויציב, סביבת עבודה נעימה ומשפחתית. דרישות: ניסיון משרדי- יתרון ידע והיכרות בתוכנות אופיס סדר וארגון , חריצות ומוטיבציה ללמידה. זמינות מיידית- יתרון מיקום:שערי העיר, ירושלים | משרה חלקית | מתאים […]

מוקדן/ית

מוקדן/ית לחדר מצב הסוכנות היהודית יחידת הביטחון תיאור משרה: ניהול משרד בזמן משמרת כולל מענה טלפוני לפניות וטיפול בתקלות. ריכוז מידע על אירועים ביחידות השונות של הסוכנות, בארץ ובעולם, ודיווח על אירועים חריגים. קבלת עדכונים ונתונים לשימוש בשגרה ובשעת חרום. תפעול המוקד בעת אירוע חירום בארץ או בחו`ל. סיוע ללשכות ההנהלה בקבלה והעברת מידע. תיאום […]

צור קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם.

דילוג לתוכן