מנהל/ת משרד למרפאה
דרוש/ה מנהל/ת משרד לרשת מרפאות, לסניף באלעד- עבודה בסביבה של מגזר חרדי- שימו לב ביום ראשון הקרוב יתקיים יום ראיונות מרוכז במרפאה במסגרת התפקיד של מנהל/ת המשרד: – מתן שירות מיטבי למטופלי המרפאה ולצוות המטפלים והרופאים. – שירות יוזם- קביעת תורים, סגירת תוכנית טיפול וגבייה. – סיוע למנהלת המרחב בתפעול שוטף של המרפאה. – שותפות […]
עובד/ת בק אופיס
למרכז ארצי להתעמלות בונה עצם ופילאטיס דרוש/ה עובד/ת בק אופיס תיאור התפקיד: עבודה על מחשב ורשתות חברתיות ניהול קשרי לקוחות שיווק ברשתות החברתיות למכירת קורסים אדמיניסטרציה שוטפת גבייה דרישות: יחסי אנוש טובים שליטה טובה ברשתות חברתיות אופיס ברמה טובה יכולת טכנית בסיסית מולטי טסקינג/ יכולת עבודה בריבוי משימות היקף משרה: חלקית. ימים א-ה , 9:00-15:00 […]
עובד/ת דלפק קפיטריה
לחברה העוסקת בתחום ההסעדה דרוש/ה עובד/ת דלפק בקפיטריה. משרה חלקית 6 שעות ימים: א`- ה , שעות: 10:00-16:00 מיקום: ראשון לציון
מנהל/ת חשבונות
למשרד יועץ מס דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. תיאור התפקיד: הנהלת חשבונות חד צידית (לעצמאיים) הפקת דוחות שנתיים נדרש מינימום של שנה ניסיון בהנהלת חשבונות וניסיון ממשרד רו`ח או יועץ מס. ראש גדול, נכונות ורצון ללמוד. הכשרה תינתן במקום. מהיקף משרה: חלקית, 3 פעמים בשבוע , 5-6 שעות ביום. ישנה גמישות. שכר – תלוי בניסיון. מיקום: ראשון […]
מנהל/ת מפעל
דרוש/ה מנהל/ת מפעל לחברת ישראבטון תחומי אחריות: -אחריות על הרחבת נתח שוק -ניהול קשר אישי וקבוע עם חוג לקוחות רחב -תכנון וניהול מול תקציב שנתי -ניהול יחידת רווח והפסד הכולל הכנת דוחות -ניהול והנעת צוות עובדים המשרה במפעלים באזור המרכז משרה מלאה, 6 ימים בשבוע דרישות התפקיד: -השכלה אקדמאית -חובה -אקסל ברמה גבוהה- חובה -נסיון […]
עובד/ת אדמיניסטרציה לחטיבה למנהל – אגף הרכש
דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה לחטיבה למנהל – אגף הרכש לשכת המנהל הכללי משרד החקלאות וביטחון המזון תיאור התפקיד סיוע בעבודה מנהלית מקצועית ואדמיניסטרטיבית. איתור, עריכה וכתיבה של מסמכים וחומרים מקצועיים. סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות השונות. סיוע בתחזוקת מאגרי נתונים באופן שיטתי. ריכוז פניות גורמי פנים וחוץ משרדיים. עיבוד נתונים לצרכי תכנון, תאום, מעקב ובקרה. הפקת […]
פקיד/ה הנהלת חשבונות
דרוש/ה פקיד/ה הנהלת חשבונות לתכנית קהילה תומכת המספקת שירותים ופתרונות לגיל השלישי עבודה באווירה משפחתית , נכונות לראש גדול וללמידה דרישות התפקיד: בקיאות ונסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת שליטה בתוכנות אופיס נסיון בתוכנת CRM יכולת עבודה בצוות יחסי אנוש מצוינים היקף המשרה: 08:00 – 16:00 מיקום המשרה: חולון
עובד/ת אדמיניסטרציה להון אנושי ולוגיסטי
לסיוע המשפטי, מחוז מרכז, דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה להון אנושי ולוגיסטי תיאור התפקיד ` סיוע בניהול מערך ההון האנושי לרבות תהליכי מכרזים. ` ארגון וכתיבת מסמכים שונים לרבות נהלי עבודה ומסמכים מקצועיים. ` סיוע לאמרכל/ית היחידה בביצוע מטלות שונות. ` סיוע בניהול בקשות רכש לרבות פניות לספקים, קבלת הצעות מחיר ומעקב אחר ההזמנות. ` טיפול בתהליך […]
עובד/ת אדמיניסטרציה לחטיבה למנהל – אגף לוגיסטיקה
למשרד החקלאות דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה לחטיבה למנהל – אגף לוגיסטיקה תיאור התפקיד סיוע בעבודה מנהלית מקצועית ואדמיניסטרטיבית. איתור, עריכה וכתיבה של מסמכים וחומרים מקצועיים. סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות השונות. סיוע בתחזוקת מאגרי נתונים באופן שיטתי. ריכוז פניות גורמי פנים וחוץ משרדיים. עיבוד נתונים לצרכי תכנון, תאום, מעקב ובקרה. הפקת דוחות לגורמי פנים וחוץ. ביצוע […]
עובד/ת אדמינסטרציה שו`ט – מכון וטרינרי (חדר קבלה)
דרוש/ה עובד/ת אדמינסטרציה שו`ט – מכון וטרינרי (חדר קבלה) תיאור התפקיד סיוע בעבודה מנהלית מקצועית ואדמיניסטרטיבית. איתור, עריכה וכתיבה של מסמכים וחומרים מקצועיים. סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות. סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי. ריכוז פניות גורמי פנים וחוץ משרדיים. עיבוד נתונים לצרכי תכנון, תאום, מעקב ובקרה. הפקת דוחות לגורמי פנים וחוץ. ביצוע מטלות […]