עובד/ת אדמינסטרציה- רשות האוכלוסין משרד הפנים

דרוש/ה אזרח/ית ותיק/ה (רכש, נכסים ולוגיסטיקה) מקום עבודה: ירושלים. תחילת עבודה: במיידי ובכפוף לסיום הליכי קליטה ואישור בטחוני. יחידה: רכש נכסים ולוגיסטיקה. תאור העיסוק: סיוע בעבודה המינהלית בהתאם לצרכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים: סיוע במילוי טפסים ובמטלות מזכירות וארכיב; סיוע בקבלת קהל, רישום לפעילויות, מענה לפניות ציבור ובעבודה אדמיניסטרטיבית; סיוע לצוותים […]

נציג/ת מכירות

דרוש/ה נציג/ת מכירות אשראי תיאור המשרה: נציג מכירות אשראי ללקוחות קיימים של בנק, מוקד קטן באווירה חמה ומשפחתית – 4 נציגים בלבד. היקף משרה : 6 שעות ביום , 5 ימים בשבוע (דרישת סף ללא התפשרות – מינימום 4 משמרות בשבוע), שעות עבודה: 09:00-15:00 או 12:00-18:00. מיקום המשרה – אבא הלל 11 רמת גן (משרדי […]

מזכיר/ה אדמינסטרטיבי/ת, מזכירה

דרוש/ה מזכיר/ה במחלקת יולדות ד` בהדסה עין כרם תיאור משרה: מענה טלפוני ניהול וארגון עמדת הקבלה במחלקה. אחריות על תקינות ציוד ומכשור רפואי כולל הזמנת תיקונים ופיקוח על ביצוע. ארגון וסידור רשומות היולדות. אחריות לניהול מחסן – כולל הזמנות ומלאי. תיאום, קבלה והעברת יולדות ויילודים בתוך בית החולים ומחוץ לבית החולים. רישום תנועות יולדות ויילודים. […]

עובד/ת אדמינסטרציה- למשרד הפנים

אזרח ותיק לאגף בכיר ניהול ההון האנושי ברשומ`ק מיקום: ירושלים סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים: סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות. סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים. סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי. סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם. ביצוע מטלות […]

מוכר/ת

דרושים/ות מוכרים/ות לרשת חנויות שמלות ערב דרושים/ות מוכרות שירותיות ונעימות לעבודה עם לקוחות באווירה נשית ואלגנטית. תיאור התפקיד שירות ומכירה ללקוחות בחנות סיוע במדידות והתאמות סידור והצגת הקולקציה בחנות שעות עבודה: משמרות של כ-6 שעות משרה חלקית (אפשרות לגמישות) דרישות: אהבה לאופנה וסטייל גישה שירותית וחיוך ניסיון במכירות – יתרון אחריות, סדר ויחסי אנוש מעולים

פקיד/ת קבלה/שומר ללא נשק

דרושים /דרושות פקידי/ות לובי ושומרים/ות תיאור משרה -אופי התפקיד משתנה, ויכול לכלול: ישיבה בעמדת לובי / קבלה מתן מענה לאורחים, דיירים ונותני שירות סיורים רגליים קלים (במקומות מסוימים בלבד) תיעוד ודיווח שוטף (בכתב / באפליקציה פשוטה) מעקב בסיסי אחר מצלמות אבטחה היקף משרה: משתנה לפי המקום – קיימות משמרות חלקיות ומלאות דרישות כלליות: הופעה ייצוגית […]

עובד/ת אדמיניסטרציה

דרוש/ה למחלקת גביה התפקיד כולל: גביית כספים, מעקב אחר תשלומים, הזנת התחייבויות של כל קופות החולים במערכת של כל קופה ואדמיניסטרציה שוטפת. השתלבות בצוות ותיק ויציב, סביבת עבודה נעימה ומשפחתית. דרישות: ניסיון משרדי- יתרון ידע והיכרות בתוכנות אופיס סדר וארגון , חריצות ומוטיבציה ללמידה. זמינות מיידית- יתרון מיקום:שערי העיר, ירושלים | משרה חלקית | מתאים […]

מוקדן/ית

מוקדן/ית לחדר מצב הסוכנות היהודית יחידת הביטחון תיאור משרה: ניהול משרד בזמן משמרת כולל מענה טלפוני לפניות וטיפול בתקלות. ריכוז מידע על אירועים ביחידות השונות של הסוכנות, בארץ ובעולם, ודיווח על אירועים חריגים. קבלת עדכונים ונתונים לשימוש בשגרה ובשעת חרום. תפעול המוקד בעת אירוע חירום בארץ או בחו`ל. סיוע ללשכות ההנהלה בקבלה והעברת מידע. תיאום […]

עובד/ת אדמינסטרציה

דרוש/ה אזרח/ית ותיק/ה – מעקב ובקרה לשכת סמנכ`לית במשרד המשפטים תיאור התפקיד: -ביצוע מכלול הפעולות הקשורות בתמיכה בניהול לשכת סמנכ`ל הון אנושי בארגון, בדגש על הנעת ותיאום פעולות -הבקרה והמעקב בחטיבה, תוך עמידה ביעדים ובזמנים. -סיוע בביצוע מעקב אחר מגוון משימות ומטלות רוחביות בתיאום מול גורמים שונים. -סיוע בהכנה וריכוז חומרים נדרשים לדיונים. -סיוע בביצוע […]

נציג/ת שירות לקוחות

דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד הגבייה לעבודה באגף גבייה של עיריית ירושלים. תיאור תפקיד: – מתן שירות לתושבי העיר בנושאי ארנונה, חובות חניה ואגרות. – ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה בהתאם להנחיות העירייה. – טיפול בפניות טלפוניות, מתן הסברים וסיוע בגביית כספים. – מחפשים עבודה משמעותית בסביבה נעימה? בואו להיות חלק מצוות מקצועי ותומך! היקף משרה: […]

צור קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם.

דילוג לתוכן