מנהל/ת תחום
לטיפות החלב העירוניות דרוש/ה מנהל/ת תחום לתכנון ומעקב לוגיסטי תיאור התפקיד: 1. תכנון רכש, ניהול מלאי ומעקב מלאי של ציוד רפואי מתכלה וציוד קבע שאינו מתכלה 2. ניהול, מעקב ובקרה של אחזקה שוטפת ושיפוצים בתחנות טיפות חלב. 3. תכנון ומעקב אחרי ביצוע הובלות ריהוט ופינוי בלאי מהתחנות 4. תיווך מענה מיידי במצבי חירום (מחסור בציוד/חיסונים/תקלות […]
מנהל/ת חשבונות
רשת שיווק לציוד חשמל מחפשת פקיד/ת הנהלת חשבונות לסניף ירושלים: פקיד/ת הנהלת חשבונות – 407 התפקיד כולל: אדמיניסטרציה שוטפת של הנהלת חשבונות כולל סריקות ותיוקים, טיפול בחשבוניות וזיכויים, קופות קטנות וקופות של החנות. דרישות: תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה ידע וניסיון במערכת פריוריטי- יתרון ייצוגיות, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה עבודה במשרה […]
עובד/ת אדמינסטרציה
דרוש/ה עובד/ת לתפקיד אזרח/ית ותיק/ה – מוקד טלפוני – 1348 סוג העסקה: אזרחים ותיקים תיאור התפקיד מתן מענה ושירות טלפוני לקהל הפונים/ות בשפות השונות בנושאי עלייה וקליטה. מתן מענה בכתב לפונים/ות באופן מקוון . העברת דיווחים ופניות רלוונטיות לגורמים מקצועיים במשרד ומחוצה לו, בעת הצורך. הנפקת ושליחת טפסים שונים באופן מקוון לפונים וכן מתן סיוע […]
מוכר/ת
לחנויות שמלות ערב דרוש/ה מוכרת עם זיקה למכירות! אם את/ה אוהב/ת אופנה, עם תשוקה למכירות – זו הזדמנות עבורך! דרישות התפקיד: – ניסיון במכירות – יתרון – זיקה לאופנה ושמלות ערב – יכולת עבודה בצוות – שירותיות ויחסי אנוש מעולים היקף משרה: משרה מלאה – אפשרות לחצי משרה מיקום: גרנד קניון באר שבע
עובד/ת אדמינסטרציה
למשרד מנהל חשבונות דרוש/ה עוזר/ת למנהלת חשבונות אם יש לך ידע בסיסי בהנהלת חשבונות ומחפשים עבודה גמישה – זה המקום בשבילך! דרישות התפקיד: – ידע בסיסי בהנהלת חשבונות – יכולת עבודה עצמאית – גמישות בשעות עבודה היקף משרה: חצי משרה / שליש משרה (אפשרות לגמישות בשעות) שכר: 40-45 ש`ח לשעה (תלוי בניסיון)
נהג/ת שינוע
דרוש/ה נהג/ת שינוע לחנות מחשבים! הצטרף/י אלינו לצוות מנצח בתחום המחשבים! דרישות התפקיד: – רישיון נהיגה בתוקף (רצוי מעל שנתיים ניסיון). – יכולת עבודה עצמאית ועמידה בזמנים. – תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. – אחריות על שינוע סחורה בין החנויות ומחסנים (לא כבד!) תנאי עבודה: – חצי משרה: 12:00-17:00. – אפשרות להרחיב את היקף […]
פקיד/ת קבלה
דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחנות מחשבים! הצטרפו אלינו לצוות מקצועי וותיק בתחום המחשבים! דרישות התפקיד: – ידע בסיסי בעבודה עם מחשב ויכולת ללמוד מערכות חדשות. – עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון – סדר וארגון, תקשורת בין אישית גבוהה ויחסי אנוש טובים. תנאי עבודה: – חצי משרה: 12:00-17:00. – אפשרות להרחיב את היקף המשרה בהתאם לצורך […]
עובד/ת אדמינסטרציה
דרוש/ה: מועמד/ת למשרת אזרח/ית ותיק/ה – אגף הכספים (הכנסות וגבייה) דרושים במשרד החקלאות תיאור התפקיד סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים: סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות. סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים. סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי. סיוע בגיבוש שיטות […]
עובד/ת אדמינסטרציה
דרוש/ה: מועמד/ת למשרת אזרח/ית ותיק/ה אגף הכספים (שכר) – משרד החקלאות תיאור התפקיד סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים: סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות. סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים. סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי. סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול […]
עובד/ת אדמינסטרציה
דרוש/ה עובד/ת לתפקיד אזרח/ית ותיק/ה, למש`מ (מידע שירות ומשאבים) ראש העין. אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין תיאור התפקיד סיוע במענה לפניות טלפוניות ופניות כתובות (כגון דואר אלקטרוני או פקס) של לקוחות רשות המסים בנושאים המקצועיים והטכניים שבאחריות מרכז המידע והשירותים המקוונים כגון: שימוש ביישום שידור דוח שנתי במס הכנסה על ידי אזרחים ומייצגים באינטרנט ושידור […]