מציג 480 משרות מתוך 498

לחברה גדולה דרוש/ה חשמלאי/ת מוסמך/ת לקריית עתידים בת`א

במסגרת התפקיד:
טיפול בעבודות חשמל בצוות ובאופן עצמאי, טיפול באחזקת מבנה ותחזוקה מונעת, עבודות תחזוקה כלליות.
משרה מלאה בימים א-ה, בשעות 07:30-16:30 / 14:00-23:00- כפעם-פעמיים בשבוע.
ימי ו כפעם בחודש 07:00-13:00.

* עובד/ת חברה מהיום הראשון!
*קרן השתלמות
*סיבוס
*מענק על סך 3,000 ₪ בכפיפות ל-6 חודשי עבודה

דרישות התפקיד:
רישיון חשמלאי מוסמך- חובה
ניסיון בעבודות חשמל- שנה
יכולות טכניות לביצוע משימות אחזקה כללית

מיקום: תל אביב

חברה גדולה מגייסת נציג/ת שירות למוקד חדשני בפתח תקווה

במסגרת התפקיד:
מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
עבודה תפעולית שוטפת

* אווירה צעירה ודינמית עם אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
* ארוחות צהריים מסובסדות
* חנייה מסודרת במגדל
* עובד/ת חברה מהיום הראשון!
*סיבוס

דרישות התפקיד:
אוריינטציה למחשבים- חובה
ניסיון קודם בשירות לקוחות או אדמיניסטרציה – יתרון משמעותי

משרה מלאה של 9 שעות – בימים א`-ה`

*מענקי התמדה עד 3000 ₪ בפעימות – לאחר 3 חודשים, חצי שנה ושנה

מיקום – פתח תקוה

דרוש/ה עובד/ת אחזקה במינהל קהילתי בארנונה.
תיאור התפקיד:
סידור חדרים, ניקיון קל, נעילת מבנה.
היקף משרה:
ימים א-ה, בין השעות 16:00-20:00

מיקום: ירושלים

לעמותה המעניקה שירותי תמיכה נפשית וליווי חברתי לשורדי שואה, דרוש/ה רכז/ת ליחידת ההתנדבות.
העבודה כשכיר/ה ב – %75 משרה, תנאים ושעות גמישות!
דרישות התפקיד: תואר ראשון בעבודה סוציאלית, גרנטולוגיה ותחומים קרובים, רצוי בעלי ניסיון טיפולי ועבודה עם האוכלוסייה המבוגרת.
הצטרפות לצוות משפחתי, צומח ולומד.

מיקום: אשקלון

למשרד המשפטים דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה למחלקת חנינות בירושלים

תיאור התפקיד
סיוע בעבודה המינהלית בהתאם לצרכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים:
סיוע במילוי טפסים ובמטלות מזכירות וארכיב.
סיוע בקבלת קהל, רישום לפעילויות, מענה לפניות ציבור ובעבודה אדמיניסטרטיבית.
סיוע לצוותים רפואיים.
סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
ניסיון: 3 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה כפי שמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.
כישורים ונתונים רצויים נוספים:
ידע ושימוש במערכות ממוחשבות לרבות יישומי OFFICE.
כושר הבעה בכתב ובע`פ ברמה גבוהה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
כושר ארגון ותכנון.

היקף המשרה: עד 96 שעות לחודש.

תאריך אחרון להגשת מועמדות: 18.09.2024
מיקום: ירושלים

לעמותה המפעילה צהרונים דרוש/ה סייע/ת ומוביל/ת צהרונים בגנים ובבתי הספר
העבודה בימי א-ה , בשעות 14:00-17:00 (משתנה עפ`י המסגרת בה עובדים)
משרה חלקית
תנאים מעולים

מיקום: ירושלים

למיזם הלאומי לקידום חוסן, בריאות נפשית ופיסית בקהילה – דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה ורכש
היקף משרה: משרה מלאה
העבודה היא בירושלים (הגעה של 3 פעמים בשבוע למשרד , ויומיים מהבית)
תיאור התפקיד:
-ניהול אדמיניסטרטיבי כולל של המיזם: תמיכה מקצועית, סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות וניהול דיווחי פעילות והוצאות, מענה טלפוני
-ניהול יומנים: ניהול יומנים של מנהל/מנהלת צוות היישום של המיזם ובעלי תפקידים נוספים, תיאום דיונים רבי משתתפים ותיאום מול גורמי חוץ ופנים
-תמיכה אדמיניסטרטיבית באירועים והפקות: עבודה מול גורמי פנים וחוץ, תיאום, מעקב ובקרה אחר הפקות דפוס ודיגיטל, הכנות לקראת ימי עיון וכנסים
-רכש וקניינות: הזמנת שירותים וטובין מספקים, פתיחת הזמנות ותשלומים במערכת הכספים, לרבות הכנת דרישות תשלום להנהלת חשבונות
דרישות התפקיד:
-ניסיון בניהול יומנים ובעבודה מנהלית של לפחות 3 שנים – חובה
-אוריינטציה טכנולוגית וידע בתוכנות OFFICE; word, Excel, Power-Point, וכן שימוש ב zoom – יכולת לזמן פגישות, לחלק לחדרים לתמוך טכנית בפגישות מרובות משתתפים
-רקע בניהול תקציבים, עבודה עם ספקים הצעות מחיר ותשלומים – חובה
-עברית שפת אם – יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע`פ – חובה; אנגלית – יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע`פ ברמה גבוהה – יתרון
-ניסיון בעבודה עם sap- יתרון
-תואר ראשון- יתרון
-ניסיון בעבודה מול הממשלה- יתרון

הגשת מועמדות עד לתאריך ה – 30 בספטמבר 2024
מיקום: ירושלים

לארגון גדול דרוש/ה רכז/ת פעילות חדר שקט
היקף משרה: 50% משרה
תיאור התפקיד:
– אחריות על הפעלת החדר לרבות:
-ניהול השימוש בחדר ופיקוח על הנעשה בחדר
-הכנת החדר לפעילות בתחילת כל יום, סידורו לאחר כל שימוש, איסוף הציוד ושמירה עליו ועל ניקיונו במהלך היום ובסיום היום; שהייה בסמוך והשגחה על החדר לאורך כל שעות פעילותו, אחריות על פתיחת החדר ונעילתו בתום השימוש היומי
-קבלת פנים ומתן הסבר על האמצעים בחדר למשתמשים, החתמת המשתמשים על תקנון השימוש בחדר, איסוף מידע על חוויית המשתמש
-זיהוי סימני מצוקה, מתן מענה ראשוני והפניה לגורמים מסייעים במקרה הצורך
דרישות
– רקע טיפולי/חינוכי והבנת רציונל החדר – יתרון
– תודעת שירות גבוהה ורגישות גבוהה לסביבה
– תפקיד בהיקף של עד – 20 שעות שבועיות, ימים ראשון עד רביעי בין השעות 09:00-13:00 (אפשרות העסקה בכל המשמרות ו/או 2 משמרות בשבוע)
– העסקה זמנית – עד חצי שנה (אופציה להארכה)

הגשת מועמדות עד לתאריך 18 בספטמבר 2024
מיקום: ירושלים

דרוש/ה מורה לעברית כשפה שנייה להוראה בקורסי רמה במכינה
דרישות:
ניסיון בהוראת עברית למבוגרים
ניסיון בהוראה מקוונת
ידע וגישה טובה בהפעלת כלים דיגיטליים
יתרון לבעלי ניסיון בהוראה לדוברי ערבית
יתרון להכרות עם מסגרת האיכות

שעות גמישות משמרות בוקר
מיקום המשרה: מכללה אקדמית להנדסה – ירושלים

לרשות המיסים דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה לפקיד שומה חיפה, אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין
תיאור התפקיד
סיוע במענה לפניות טלפוניות ופניות כתובות של לקוחות רשות המסים בנושאים המקצועיים והטכניים שבאחריות חוליה 17 (תיאומי מס והחזרי מס) כגון: שימוש ביישום שידור דוח שנתי במס הכנסה על ידי אזרחים ומייצגים באינטרנט ושידור דוחות על ידי מייצגים מקושרים באמצעות מחשב שע`מ, מענק עבודה, שידור דוחות שכירים ועוד מגוון נושאים שלהם ניתן מענה בחוליה 17.
תיעוד הפניות במערכת ניהול הפניות של מפ`ל.
העברת פניות רלוונטיות לגורמים מקצועיים אחרים ברשות המסים לצורך השלמת הטיפול או מתן מענה על שאלות מורכבות.
קיום קשר שוטף בכתב ובעל פה עם לקוחות חיצוניים, נציגי השירות הטלפוני האחרים, מחלקות בחטיבת שירות לקוחות, וביחידות ברשות המסים בהתאם להנחיית הממונה.
שליפת נתונים ממחשב שע`מ באמצעות שאילתות ותוכנות הנדרשות לעבודה השוטפת, הפעלת המחשב לשימוש שוטף והפקת עיבודים נדרשים לגבי פעילות החוליה ועוד.
טיפול בהפצת חומר שוטף בתחום האחריות ובפניות שהועברו לטיפול מהממונים.

דרישות התפקיד
השכלה: רצויה השכלה אקדמאית.
נתונים רצויים: ניסיון רלוונטי בתחומי העיסוק של משרה כמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד או בתחומים בהם קיימת זיקה למטלות אלה.
יכולת עבודה במערכות ממוחשבות.
יכולת הבעה בכתב ובעל פה.
תודעת שירות גבוהה.
נסיון בשירות לקוחות.

היקף המשרה: עד 120 שעות בחודש
מועד אחרון להגשת מועמדות: 23/09/2024

מיקום: חיפה

מציג 480 משרות מתוך 498

צור קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם.

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

רגע לפני שאתם יוצאים

לא מצאתם משרה שמתאימה לכם?
תנו לנו לחפש לכם את המשרה המתאימה עבורכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

דילוג לתוכן