כלים לחיפוש עבודה אפקטיבי

עולם העבודה ואופן חיפוש העבודה עובר שינויים תמידיים, בעבר חיפוש עבודה נעשה בעיתונות .
כיום למעט המגזר החרדי לא נעשה פרסום באמצעות מודעות דרושים, תהליכי הגיוס הפכו להיות דיגיטליים ונעשה שימוש באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

דורשי עבודה מבוגרים שלא חיפשו עבודה בשנים האחרונות, לרב לא מודעים לתהליכי גיוס אלה ולכן חווים קשיים משלב חיפוש העבודה ועד מציאת עבודה. האינטרנט הופך את חיפוש העבודה לאטרקטיבי והכוח חוזר למחפש העבודה. כיום קיים מגוון רחב של כלים ואפשרויות לחיפוש עבודה. חלק מתפקידם של מקדמי התעסוקה בתוכנית ותיקים בעבודה להישאר מעודכנים כל הזמן ולחשוף את משתתפי התוכנית למגוון הכלים החדשים לחיפוש עבודה .

בתוכניות התעסוקה למבוגרים, לאחר שהמועמדים עברו תהליך של מיפוי והכוון תעסוקתי, המשתתפים מקבלים כלים שמאפשרים להם למקד את החיפוש, להגדיר מטרות ולדעת לשווק את עצמם.

במהלך הפגישות הקבוצתיות או אישיות הם לומדים לכתוב קו"ח תואמי משרה, יצירת רשת עסקית ולומדים איך להציג את עצמם בצורה טובה ולומר מה הם מחפשים ומה הערך המוסף שהם מביאים. בנוסף הם לומדים איך למצוא עבודה ולשלוח קו"ח באופן עצמאי. בסוף התהליך הם עוברים סימולציות ראיונות עבודה, מבחני מיון ועוד.

בתוכניות לקידום תעסוקתי הם רוכשים ומיישמים שימוש בכלי חיפוש עבודה הבאים:

כתיבת קו"ח
הכנה לראיונות עבודה
נטוורקינג
אתרי דרושים
רשתות חברתיות
שיווק ומיתוג עצמי

הכלים הרבים שנלמדו יכולים לעזור ולייעל את תהליך חיפוש העבודה, אך ללא שיתוף פעולה, אמונה ביכולות ורצון מצידו של דורש העבודה, הן לא יהיו אפקטיביים. לכן בתוכניות לקידום תעסוקת מבוגרים אנו פועלים לחיזוק היכולות והכישורים, ניתנים כלים להתמודדות עם חסמים ועם תפיסות גילניות שעלולים לפגוע בדורש העבודה.

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם:

צור קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם.

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

רגע לפני שאתם יוצאים

לא מצאתם משרה שמתאימה לכם?
תנו לנו לחפש לכם את המשרה המתאימה עבורכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

דילוג לתוכן