סדנת הכנה לראיון עבודה

ראיון עבודה: למה כל כך חשוב להגיע מוכנים?

בשנים האחרונות עולה בהתמדה הביקוש להשתלבות בשוק העבודה מצדם של אזרחים ותיקים. זאת, לאור המודעות ההולכת וגוברת לסודות הגדולים שבהישארות בשגרה ועשייה. היתרונות  מתגלים בעיקר אחרי שיוצאים לפנסיה וממצים את מה שתכננו לבצע לכשיתפנו, או פשוט כשרוצים להיפתח לתחומים חדשים שתמיד רצו וכעת יכולים להרשות לעצמם. על כן, אנו רואים יותר ויותר ותיקים במקומות עבודה בהם התרגלנו לצעירים. חשוב לדעת שמשרות רבות אינן דורשות הכשרה מקצועית ייחודית או בכלל. דבר אחד בטוח- כדי להגיע אליהם צריך לעבור ראיון עבודה בו עליהם להראות שהם מוכנים לאתגר, שהם מבינים מהי העבודה ומה נדרש מהם ושזה מתאים גם להם ולציפיות שלהם, לא פחות מאשר לציפיות  והצרכים של המעסיקים. כך שראיון עבודה במקרים רבים עלול להיות אבן הנגף בדרכם, ולשם כך נוצר קורס הכנה לראיון עבודה, כדי להכין אותם היטב.

לתת הזדמנות למי שמוכיח את עצמו בראיון

אזרחים ותיקים הם בעלי ניסיון ויכולות רבות. במקרים רבים, כל שנחוץ להם הוא מעסיק או ארגון שייתנו להם הזדמנות והם יוכיחו את עצמם. בשנים עברו ראיון עבודה היה הרבה יותר פשוט ולא דרש הכנות רבות מעבר ללמידה של הפרטים והכנת מסמכים המצביעים על ניסיון והשכלה. היום, ראיון עשוי לכלול כמה שלבים – כגון ראיון טלפוני קצר לאחר קבלת קורות החיים. ראיון זה ממפה כבר בהתחלה ומברר האם קיימת האוריינטציה המתאימה למקום העבודה. זאת, כדי שתוכלו לספק תוצאות ולעמוד ביעדים, וגם לוודא התאמה אישית לסביבה. לאחר הריאיון יגיע זימון לראיון פרונטלי או למבחן כלשהו, באם מדובר בעבודה בתחום ההייטק או בתעשייה. בעוד המבחן תלוי בידע ובניסיון שלכם- הריאיון הוא מכלול בדיקות שכדאי להתכונן אליו בשל ההשלכות שלו.

חשיבותו של ראיון עבודה

הרושם הראשוני של מעסיק ממועמד חיוני לגיבוש דעה מקצועית עליו ולהחלטה אם לקבל אותו לארגון או לא. מדובר גם בכימיה; אך גם בגישה ובאופי שעושה רושם על המראיין לא פחות מאשר על המועמד. ברגע המפגש אתם יוצרים את הכימיה הראשונית ואם אתם נרגשים מדי זה בוודאי מורגש, אם כי מעסיק מנוסה שמבין את המצב לא ייתן לזה להשפיע אם ימצא שאתם מתאימים לו.

אז איך סדנת הכנה לראיון עבודה יכולה לעזור לכם?

בסדנת הכנה לראיון עבודה לומדים כיצד להתמודד עם האתגרים העיקריים במעמד. בין היתר, מה הם הכישורים המקצועיים והמיומנויות שכדאי להציג בראיון העבודה, הגישה הנכונה, הידע המקדים ההכרחי ועוד. בנוסף, לומדים על הדרך בה נכון להציג את עצמכם, ומשווקים את הניסיון והידע שלכם. זה מה שעושה סדנת הכנה לראיון עבודה. כדאי לקחת בחשבון כי סדנה ממוקדת מעלה באופן משמעותי את הסיכוי שלכם להתקבל לעבודה.

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם:

צור קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם.

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

רגע לפני שאתם יוצאים

לא מצאתם משרה שמתאימה לכם?
תנו לנו לחפש לכם את המשרה המתאימה עבורכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

דילוג לתוכן