קורסים לאזרחים ותיקים שרוצים לחזור ולהשתלב בשוק התעסוקה

כשאתם יודעים שיש לכם המון מה לתרום למקומות עבודה בגלל הניסיון והידע שצברתם בתחומים מסוימים, אבל החסם שלכם הוא כל מה שנדרש כדי לשווק את עצמכם ולתקשר דיגיטלית, אין סיבה לוותר. קורסים לאזרחים ותיקים שרוצים לחזור ולעבוד או להתקדם במקום העבודה שלהם נותנים לעובדים כאלה את כל הידע שנדרש להם על מנת להשלים פערים. מדובר בחסמים שהם ממוחשבים בעיקר, גם בשימוש הבסיסי במחשב ולימוד מיומנויות דיגיטליות שקשורות לשימוש ברשתות חברתיות, אפליקציות למיניהן וצורות נטוורקינג ותקשורת בכלל. בכל אלה אתם יכולים להשלים את הידע שחסר לכם, להתנסות וללמוד ליישם אחר כך לבד בבית כל מה שלמדתם בקורס או בסדנה. את כל זה תלמדו בצורה פרונטלית או בזום, אונליין, וגם זה ישפר את היכולת שלכם לחזור לשוק העבודה.

מיומנויות בסיסיות בהפעלת מחשב הן חיוניות

מבוגרים שלא למדו להשתמש במחשב מעבר לשימוש בכספומט או בטלפון הסלולרי שלו מגלים שאין אפשרות לחזור לעבודה מבלי להשלים ידע כזה. אי אפשר לדמיין היום את העולם שלנו מבלי להשתמש במחשבים ולכן אם אינכם יודעים את הפונקציות הבסיסיות שלו, כולל כפתורים שונים, עליכם ללמוד ידע זה מהתחלה. זה כולל הפעלות תוכנות משרדיות וגם לדעת כיצד להפעיל תוכנות ייעודיות במקום העבודה בזכות הידע הבסיסי שתקבלו בסדנה כזאת. זה הבסיס שאתו אתם ממשיכים ללמוד מיומנויות דיגיטליות נוספות שבלעדיהן קשה מאוד לתקשר גם עם מקום העבודה וגם עם מעסיקים פוטנציאליים שמחפשים אתכם.

קורסים לאזרחים ותיקים שרוצים ללמוד איך למצוא עבודה

יכול להיות שאתם כבר מבינים את שימושי המחשב ואתם גולשים ברשתות החברתיות בלי בעיות, אבל החסמים שלכם כרוכים בקושי למצוא מעסיק שיבין אתכם. כדי שיבינו אתכם אתם צריכים ללמוד את חוקי השיווק עצמי והמיתוג שכל עובד חייב לעבור, ובשביל זה קיימות סדנאות שמלמדות אנשים לשווק את עצמם דיגיטלית וגם להכין את קורות החיים שלהם לבחינה נכונה. צריך היום לדעת מה לציין בקורות החיים ואיך למסור את המידע עליכם כך שירצו להעסיק אתכם למרות הגיל. זה כולל מיתוג חיובי כדי להציג את היתרונות שלכם למעסיקים שבוחרים להעסיק דווקא אנשים מבוגרים על כל הידע שלהם ועל כל הניסיון המצטבר שלהם. סדנאות כאלה ייתנו לכם מושג טוב יותר מה מותר לשווק כיום על עצמכם וגם לפרוץ את המחסום הנפשי כדי שתבינו שברשתות החברתיות מותר וצריך לדבר על עצמכם כדי שיפנו אליכם.

חיפוש עבודה דורש למידה והכנה

כשאתם מנסים למצוא את מקומכם בעולם התעסוקה החדש, צריך ללמוד על כל האפשרויות שהן רבות יותר מאשר עולם התעסוקה של פעם. כמו כן, כדי לא לבזבז משאבים צריך לדעת כיצד לתכנן את חיפוש העבודה, איפה למקד את המאמצים והיכן בכלל נמצאים המעסיקים הפוטנציאליים שלכם. אתם יכולים ללמוד בסדנה שמלמדת כיצד לתכנן ולבנות אסטרטגיה לחיפוש עבודה וכיצד להציג את עצמכם בראיון עבודה. יש גם עזרה שמיועדת לחפש עבודה ביחד כדי להבין מה עושים בכל שלב של התהליך עד שמתקבלים לראיון עבודה, מה צריך לעשות שם ואיך לענות למראיין על מנת לשפר את הסיכויים שלכם להתקבל.

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם:

צור קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם.

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

רגע לפני שאתם יוצאים

לא מצאתם משרה שמתאימה לכם?
תנו לנו לחפש לכם את המשרה המתאימה עבורכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

דילוג לתוכן