Veterans at work – leading in the employment world
Women and men ages 60 and over, looking for work? We are here to guide and train you in finding the right job for you!

Who the service is for
Citizens aged 60+
Employers interested in joining the program

Location of the service
The service is a nationwide service and there are employment centers who provide frontal service in Ashdod, Bnei Brak, Jerusalem, and Ma’avarim BaEmek

Purpose of the service
Creating equal opportunities for senior citizens in the job market, and changing social concepts regarding the employment of senior citizens

The Service is Provided
Free of Charge
Our Services

Help in acquiring skills and guidance for finding a job
A professional and skilled team with extensive experience specializing in finding jobs for senior citizens will conduct an occupational diagnosis and will accompany you through the entire process of searching for a that matches your needs, education, professional and personal skills, from writing a resume to full employment.

Courses and Workshops
A variety of professional courses and workshops, tailored for each candidate, which will provide you with a tool kit for finding a job and integration into the job market, all free of charge!

Writing a Resume
Comprehensive assistance in writing a professional resume, which will reflect the experience you have and your abilities and skills.
Hot Jobs
A variety of jobs you do not want to miss

מזכיר/ה אדמינסטרטיבי/ת, מזכירה
דרוש/ה מזכיר/ה במחלקת יולדות ד` בהדסה עין כרם
תיאור משרה: מענה טלפוני
ניהול וארגון עמדת הקבלה במחלקה.
אחריות על תקינות ציוד ומכשור רפואי כולל הזמנת תיקונים ופיקוח על ביצוע.
ארגון וסידור רשומות היולדות.
אחריות לניהול מחסן – כולל הזמנות ומלאי.
תיאום, קבלה והעברת יולדות ויילודים בתוך בית החולים ומחוץ לבית החולים.
רישום תנועות יולדות ויילודים.
רישום, שליחה והוצאת תוצאות בדיקות מעבדה מהמחשב.
תיאום עם יועצים ומכונים שונים.
מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונים
קביעת תורים
דרישות התפקיד:
השכלה תיכונית – חובה
מזכיר/ה רפואי/ת – יתרון
יכולת טובה מאוד בעבודת מחשב והדפסה כולל ידע בתוכנות ה-OFFICE, מח`ר, סאפ וקמיליון.
עברית – שפת אם, אנגלית ברמה טובה, ערבית – יתרון
יחסי אנוש טובים מאוד
כושר ארגון וסדר
יכולת לעבוד עם צוות רב מקצועי
תודעת שירות גבוהה
כפיפות:
מנהלת שרותי מזכירות מחלקות אשפוז ושר`פ – אגף אדמיניסטרציה רפואית
היקף משרה:
א`-ה`: 8-14
ב- 75% משרה

סדרן/ית
דרוש/ה סדרן/ית למוזיאון ישראל בירושלים
תיאור התפקיד:
אחריות על בקרת כניסת המבקרים למוזיאון, תוך שמירה על חווית ביקור מקצועית, נעימה ויעילה. איש קשר ראשון עם המבקרים, וגורם מרכזי בשמירה על סדר וייעול תהליך הכניסה.
התפקיד כולל:
בדיקת רוכשי כרטיסים וביצוע סריקת כרטיסים בכניסה למוזיאון.
סיוע והכוונה למבקרים, במיוחד לנכים ולמבקרים עם צרכים מיוחדים, במטרה להבטיח חוויית ביקור נוחה ומזמינה לכלל הקהל.
מתן סיוע כללי למבקרים במידת הצורך, תוך שמירה על רמה גבוהה של שירות.
אחריות על דיווחים וסטטיסטיקות ברמה היומית.
שמירה על סדר באזור הכניסה וייעוץ למבקרים בנוגע לדרכי גישה.
עבודה בשיתוף פעולה עם צוות המוזיאון, כולל הדרכות וייעוץ על אמצעי נגישות ושירותים מותאמים.
מילוי מכלול הדרישות והמטלות הנובעות ממהות התפקיד
דרישות התפקיד:
אוריינטציית שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם קהל.
ידיעת עברית על בוריה, אנגלית ברמה טובה, שפות נוספות יתרון
סבלנות ויכולת להתמודד עם סיטואציות משתנות ומגוונות.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
אוריינטציה טכנולוגית בסיסית ויכולת עבודה עם מערכות כרטיסים.
ניסיון קודם בעבודת שירות לקוחות – יתרון.
זמינות לעבודה בימים ושעות גמישים, כולל סופי שבוע וחגי ישראל.
זמינות להתחלה מידית.

נציג/ת שרות לסיוע לאזרחים ותיקים בזמן המלחמה
למוקד בהנהלת משרד נגב והגליל דרוש/ה נציג/ת שרות לסיוע לאזרחים ותיקים בזמן המלחמה
מענה משמעותי וערכי לאזרחים ותיקים במגוון נושאים תוך סיוע וזכויות
זכויות ניצולי שואה, בריאות וכד`
שעות 08:00-20:00, משרה של 8 שעות לפחות , משמרת ערב אחת לשבוע (12:00-20:00)
משרה זמנית לתקופת המלחמה
עבודה מהמשרד
דרישות: יכולת הכלה ושירותיות גבוהה
נסיון במוקד טלפוני – יתרון
מיקום: בני ברק