Veterans at work – leading in the employment world
Women and men ages 60 and over, looking for work? We are here to guide and train you in finding the right job for you!
Who the service is for
Citizens aged 60+
Employers interested in joining the program
Location of the service
The service is a nationwide service and there are employment centers who provide frontal service in Ashdod, Bnei Brak, Jerusalem, and Ma’avarim BaEmek
Purpose of the service
Creating equal opportunities for senior citizens in the job market, and changing social concepts regarding the employment of senior citizens
The Service is Provided
Free of Charge
Our Services
Help in acquiring skills and guidance for finding a job
A professional and skilled team with extensive experience specializing in finding jobs for senior citizens will conduct an occupational diagnosis and will accompany you through the entire process of searching for a that matches your needs, education, professional and personal skills, from writing a resume to full employment.
Courses and Workshops
A variety of professional courses and workshops, tailored for each candidate, which will provide you with a tool kit for finding a job and integration into the job market, all free of charge!
Writing a Resume
Comprehensive assistance in writing a professional resume, which will reflect the experience you have and your abilities and skills.
Hot Jobs
A variety of jobs you do not want to miss
מדריכ/ה
לעמותה חדשה בהוד השרון הנותנת מענה וליווי לאנשים עם מוגבלויות דרוש/ה מדריכ/ה
תיאור:
– הדרכה פרטנית וקבוצתית
– הקניית מיומנויות חברתיות, רגשיות וכישורי חיים
– סיוע בהשתלבות בקהילה
דרישות:
ניסיון בהדרכה – יתרון
ניסיון בעבודה עם אנשים עם מגבלה – יתרון
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: א-ה 7:30-15:00 (אך קיימת אפשרות לגמישות בהיקף המשרה – כל מקרה לגופו)
מיקום: הוד השרון
עובד/ת אדמיניסטרציה לפקיד שומה חיפה
לרשות המיסים דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה לפקיד שומה חיפה, אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין
תיאור התפקיד
סיוע במענה לפניות טלפוניות ופניות כתובות של לקוחות רשות המסים בנושאים המקצועיים והטכניים שבאחריות חוליה 17 (תיאומי מס והחזרי מס) כגון: שימוש ביישום שידור דוח שנתי במס הכנסה על ידי אזרחים ומייצגים באינטרנט ושידור דוחות על ידי מייצגים מקושרים באמצעות מחשב שע`מ, מענק עבודה, שידור דוחות שכירים ועוד מגוון נושאים שלהם ניתן מענה בחוליה 17.
תיעוד הפניות במערכת ניהול הפניות של מפ`ל.
העברת פניות רלוונטיות לגורמים מקצועיים אחרים ברשות המסים לצורך השלמת הטיפול או מתן מענה על שאלות מורכבות.
קיום קשר שוטף בכתב ובעל פה עם לקוחות חיצוניים, נציגי השירות הטלפוני האחרים, מחלקות בחטיבת שירות לקוחות, וביחידות ברשות המסים בהתאם להנחיית הממונה.
שליפת נתונים ממחשב שע`מ באמצעות שאילתות ותוכנות הנדרשות לעבודה השוטפת, הפעלת המחשב לשימוש שוטף והפקת עיבודים נדרשים לגבי פעילות החוליה ועוד.
טיפול בהפצת חומר שוטף בתחום האחריות ובפניות שהועברו לטיפול מהממונים.
דרישות התפקיד
השכלה: רצויה השכלה אקדמאית.
נתונים רצויים: ניסיון רלוונטי בתחומי העיסוק של משרה כמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד או בתחומים בהם קיימת זיקה למטלות אלה.
יכולת עבודה במערכות ממוחשבות.
יכולת הבעה בכתב ובעל פה.
תודעת שירות גבוהה.
נסיון בשירות לקוחות.
היקף המשרה: עד 120 שעות בחודש
מועד אחרון להגשת מועמדות: 23/09/2024
מיקום: חיפה
נציג/ת שרות לסיוע לאזרחים ותיקים בזמן המלחמה
למוקד בהנהלת משרד נגב והגליל דרוש/ה נציג/ת שרות לסיוע לאזרחים ותיקים בזמן המלחמה
מענה משמעותי וערכי לאזרחים ותיקים במגוון נושאים תוך סיוע וזכויות
זכויות ניצולי שואה, בריאות וכד`
שעות 08:00-20:00, משרה של 8 שעות לפחות , משמרת ערב אחת לשבוע (12:00-20:00)
משרה זמנית לתקופת המלחמה
עבודה מהמשרד
דרישות: יכולת הכלה ושירותיות גבוהה
נסיון במוקד טלפוני – יתרון
מיקום: בני ברק