Veterans at work – leading in the employment world

Women and men ages 60 and over, looking for work? We are here to guide and train you in finding the right job for you!

Who the service is for

Citizens aged 60+
Employers interested in joining the program

Location of the service

The service is a nationwide service and there are employment centers who provide frontal service in Ashdod, Bnei Brak, Jerusalem, and Ma’avarim BaEmek

Purpose of the service

Creating equal opportunities for senior citizens in the job market, and changing social concepts regarding the employment of senior citizens

The Service is Provided

Free of Charge

Our Services

Help in acquiring skills and guidance for finding a job

A professional and skilled team with extensive experience specializing in finding jobs for senior citizens will conduct an occupational diagnosis and will accompany you through the entire process of searching for a that matches your needs, education, professional and personal skills, from writing a resume to full employment.

Courses and Workshops

A variety of professional courses and workshops, tailored for each candidate, which will provide you with a tool kit for finding a job and integration into the job market, all free of charge!




Writing a Resume

Comprehensive assistance in writing a professional resume, which will reflect the experience you have and your abilities and skills.





Hot Jobs

A variety of jobs you do not want to miss

עובד/ת אדמינסטרציה

דרוש/ה עובד/ת לתפקיד אזרח/ית ותיק/ה, לפקיד שומה פתח תקווה, אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין

תיאור התפקיד
סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה ובכלל זה:
סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות.
סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים.
סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי.
סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד
דרישות סף:
השכלה:
12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
נסיון:
3 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה כפי שמתואר בפירוט המטלות או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.
נתונים רצויים:
ידע ושימוש במערכות ממוחשבות לרבות יישומי OFFICE.
כושר הבעה בכתב ובע`פ ברמה גבוהה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
כושר ארגון ותכנון.

היקף המשרה | משרת אזרח/ית ותיק/ה – עד 120 שעות בחודש

מיקום | מרכז

עובד/ת אדמינסטרציה

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת – משרה זמנית
לצוות בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטה העברית, עין כרם
החלפה לחל`ד | משרה חלקית (6 שעות ביום)

תחומי אחריות:
סיוע למנהלת בית הספר וניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
עבודה מול סגל החוקרים, תיאומים וקביעת פגישות
מענה טלפוני ופרונטלי, תמיכה באירועים ופרסומים
טיפול בספקים, טפסים, ניהול יומנים ועוד

דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
שליטה מצוינת ביישומי Office ואינטרנט
שירותיות, ארגון, עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד
זמינות למשרה זמנית (מ`מ לחופשת לידה)

העבודה באווירה נעימה ובצוות מחבק
המשרה מיועדת גם לגמלאים/ות

צבעי/ת

דרוש/ה צבעי תעשייה לעבודות בסיסיות – קריית ביאליק

לחברה תעשייתית בקריית ביאליק דרוש/ה צבעי/ת תעשייה לביצוע עבודות פשוטות.

דרישות התפקיד:
– ניסיון קודם בליטוש ועבודה עם ספריי צבע קרי
– נכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך
– מגורים באזור קריית ביאליק והסביבה

שכר: 37 ₪ לשעה

הזדמנות להשתלב בסביבת עבודה מקצועית ויציבה.

Articles and further information

A variety of jobs you do not want to miss

Success Stories

צור קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם.

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

רגע לפני שאתם יוצאים

לא מצאתם משרה שמתאימה לכם?
תנו לנו לחפש לכם את המשרה המתאימה עבורכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

מחפשים עבודה עם משמעות?

יש לנו מגוון משרות שמתאימות במיוחד בשבילכם, במעונות היום המובילים לגיל הרך.

Skip to content