Работа для пожилых – лидер в области трудоустройства
60 лет и старше, ищете работу? Мы здесь, чтобы направлять, обучать вас в поиске подходящей работы для вас!
Для кого предназначены услуги
Для людей 60 лет и старше.
Для работодателей, желающих принять участие в программе.
Где оказываются услуги
Услуги оказываются жителям всех населенных пунктов Израиля. Центры занятости, в которых услуги оказываются фронтально, имеются в следующих городах: Ашдод, Бней-Брак, Иерусалим, Мигдаль А-Эмек.
Цель оказания услуг
Предоставление равных возможностей на рынке труда пожилым людям, изменение подхода общества к проблеме занятости пожилых людей.
Услуги оказываются бесплатно.
Наши услуги
Помощь в приобретении навыков и сопровождение при поиске работы
Команда профессионалов с большим опытом, специализирующаяся на трудоустройстве пожилых, проведет для вас профтестирование и будет сопровождать вас на всех этапах поиска подходящей вакансии, соответствующей вашим запросам, образованию, профессиональным умениям и личным качествам, включая написание резюме, до момента полноценного трудоустройства.
Курсы и семинары
Разнообразные курсы и семинары профессионального обучения с учетом профиля кандидатов, облегчающие им поиск работы и ориентацию на рынке труда. Предоставляются бесплатно!
Написание резюме
Полноценная помощь в написании трудовой автобиографии, отражающей накопленный вами опыт и ваши профессиональные умения и навыки.
משרות חמות
מגוון משרות שלא תרצו לפספס
מדריכ/ה
לעמותה חדשה בהוד השרון הנותנת מענה וליווי לאנשים עם מוגבלויות דרוש/ה מדריכ/ה
תיאור:
— הדרכה פרטנית וקבוצתית
— הקניית מיומנויות חברתיות, רגשיות וכישורי חיים
— סיוע בהשתלבות בקהילה
דרישות:
ניסיון בהדרכה — יתרון
ניסיון בעבודה עם אנשים עם מגבלה — יתרון
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: א-ה 7:30-15:00 (אך קיימת אפשרות לגמישות בהיקף המשרה — כל מקרה לגופו)
מיקום: הוד השרון
עובד/ת אדמיניסטרציה לפקיד שומה חיפה
לרשות המיסים דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה לפקיד שומה חיפה, אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין
תיאור התפקיד
סיוע במענה לפניות טלפוניות ופניות כתובות של לקוחות רשות המסים בנושאים המקצועיים והטכניים שבאחריות חוליה 17 (תיאומי מס והחזרי מס) כגון: שימוש ביישום שידור דוח שנתי במס הכנסה על ידי אזרחים ומייצגים באינטרנט ושידור דוחות על ידי מייצגים מקושרים באמצעות מחשב שע`מ, מענק עבודה, שידור דוחות שכירים ועוד מגוון נושאים שלהם ניתן מענה בחוליה 17.
תיעוד הפניות במערכת ניהול הפניות של מפ`ל.
העברת פניות רלוונטיות לגורמים מקצועיים אחרים ברשות המסים לצורך השלמת הטיפול או מתן מענה על שאלות מורכבות.
קיום קשר שוטף בכתב ובעל פה עם לקוחות חיצוניים, נציגי השירות הטלפוני האחרים, מחלקות בחטיבת שירות לקוחות, וביחידות ברשות המסים בהתאם להנחיית הממונה.
שליפת נתונים ממחשב שע`מ באמצעות שאילתות ותוכנות הנדרשות לעבודה השוטפת, הפעלת המחשב לשימוש שוטף והפקת עיבודים נדרשים לגבי פעילות החוליה ועוד.
טיפול בהפצת חומר שוטף בתחום האחריות ובפניות שהועברו לטיפול מהממונים.
דרישות התפקיד
השכלה: רצויה השכלה אקדמאית.
נתונים רצויים: ניסיון רלוונטי בתחומי העיסוק של משרה כמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד או בתחומים בהם קיימת זיקה למטלות אלה.
יכולת עבודה במערכות ממוחשבות.
יכולת הבעה בכתב ובעל פה.
תודעת שירות גבוהה.
נסיון בשירות לקוחות.
היקף המשרה: עד 120 שעות בחודש
מועד אחרון להגשת מועמדות: 23/09/2024
מיקום: חיפה
נציג/ת שרות לסיוע לאזרחים ותיקים בזמן המלחמה
למוקד בהנהלת משרד נגב והגליל דרוש/ה נציג/ת שרות לסיוע לאזרחים ותיקים בזמן המלחמה
מענה משמעותי וערכי לאזרחים ותיקים במגוון נושאים תוך סיוע וזכויות
זכויות ניצולי שואה, בריאות וכד`
שעות 08:00-20:00, משרה של 8 שעות לפחות , משמרת ערב אחת לשבוע (12:00-20:00)
משרה זמנית לתקופת המלחמה
עבודה מהמשרד
דרישות: יכולת הכלה ושירותיות גבוהה
נסיון במוקד טלפוני — יתרון
מיקום: בני ברק